الجمهورية الجزائرية الديمقراطية الشعبية
وزارة الشباب
المعهد الوطني للتكوين العالي لاطارات الشباب مداني سواحي

school and education

للإتصال بالمعهد

 023-59-85-01/02

INFSCJ Tixeraine L'institut national de formation supérieure des cadres de la de la jeunesse Tixeraine " MADANI Souahi " Bienvenue

  • image

    دراسات حول قضايا ومواضيع علمية وبيداغوجية متعلقة بـقطاع الشباب والرياضة

    حول قضايا ومواضيع علمية وبيداغوجية متعلقة بـقطاع الشباب والرياضة  

    اقرأ المزيد
  • image

     بحوث حول نشاطات علمية فنية وقضايا اكاديمية

    اقرأ المزيد
  • image

    تقارير حول أوضاع الشباب ولقاءات ومهرجانات ونشاطات الشباب والرياضة

    --

    اقرأ المزيد

المنصة الالكترونية للمعهد الوطني للتكوين العالي لاطارات الشباب - تقصرين- اللتي توفر  يئة تعليمية تفاعلية توظف تقنية الويب وتجمع بين مميزات أنظمة إدارة المحتوى الإلكتروني 

Audio

To create an audio player, use the [audio] shortcode


markup
[audio]
[source src="/images/demo/audio/sample.mp3" type="audio/mp3"][/source]
[source src="/images/demo/audio/sample.ogg" type="audio/ogg"][/source]
[/audio]

Video

To create an video player, use the [video] shortcode


markup
[video poster="/images/demo/video/poster.jpg"]
[source src="/images/demo/video/big_buck_bunny.mp4" type="video/mp4"][/source]
[source src="/images/demo/video/big_buck_bunny.webm" type="video/webm"][/source]
[/video]

You can also stream youtube or vimeo videos using the player, by using the following shortcodes, where the id is the video id on the respective channel

Youtube


markup
[youtube id="YE7VzlLtp-4"][/youtube]

Vimeo


markup
[vimeo id="1084537"][/vimeo]

Discover. Learn. Become.

Discover

Lorem ipsum dolor sit amet, Aenean massa. Cum natoque penatibus et magnis dis.
Learn more

Learn

Lorem ipsum dolor sit amet, Aenean massa. Cum natoque penatibus et magnis dis.
Join Now

Become

Lorem ipsum dolor sit amet, Aenean massa. Cum natoque penatibus et magnis dis.
See Reports
Our school goals

Our Goals

We do believe the initial school years are the most informative of a child’s life.

These pre-early years can cultivate intellectual apathy or the desire to seek more knowledge and inspire others.

Read more

Talk to us

085 888 5555
});})(jQuery);